2012. augusztus 6., hétfő

1. dij

Ezer köszönet az 1. dijamért Viviennek!!
Amit be kell tartanom:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés
Hát erről én mostidáig nem is tudtam, de még a jelölőm sem tett fel kérdéseket, ezért az a kritérium elvből ki van lőve.
 11 dolog rólam:
* Kedvenc szinem: piros, fekete, lila, rózsaszin
* Általában optimista vagyok, de van amikor áttérek pesszimistába.
* Önbizalomhiánnyal küszködök.
* Jobban örülök egy fejezethez fűzödő kommentnek, mint egy új rendszeres olvasónak.
* Kedvenc sorozataim: Vámpirnaplók, Once upon a time, Gossip Girl, Pretty little liars.
* Ennek a történetnek a megirásához az ihlet a Gossip girl c. sorozat megnézése során alakult ki bennem.
* Jobban szeretek elolvasni egy regényt, mint megnézni a belőle készült filmet.
* A főszereplő lány életét nagyrészt az enyémről mintáztam.
* Szeretem a rock zenét(The pretty reckless, Paramore, Linkin Park)
* Régebb volt egy kb 1 évig tartó emós korszakom (csak feketét hordtam meg hasonló hülyeségek)
* Szeretek irni(haha, gondoltátok volna), és idegen nyelveket tanulni.

11 kérdés:
1. Mióta foglalkozol az irással?
2. Mi inspirál téged a legjobban?
3. Ha szerepelhetnél egy regényben, mi lennél, illetve miről szólna a könyv?
4. Kávé vagy tea?
5. Csoki vagy fagyi?
6. Van háziállatod?
7. Ki a kedvenc iród/irónőd?
8. Szeretsz tűsarkúban járni?
9. Milyen napon születtél??
10. Ha találkozhatnál egy hirességgel, ki lenne az?
11. Mi leszel, ha nagy leszel?

Akiknek továbbküldöm:
Ennyi legyen elég :)

    2 megjegyzés:

    Rise írta...

    Szia Dorka!
    Jesszusom, ez most nagyon váratlanul ért!! Elképesztően örülök, és hálás vagyok, amiért gondoltál rám!:)
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, mindjárt ki is teszem a blogomra!!
    Azta! Alig hiszem el!!:)
    Köszönöm szépen!!

    xoxo

    Dorka írta...

    Nagyon szivesen!! :D:D